Dimineti pustii

Suflet ingropat in gand,

si dimineti pustii de vara

Ma trezesc,adulmecand

Sangele din calimara

 

 

 

Sinucis,pe acea hartie,

speriat am sugrumat stiloul,

lipsit de orice barbatie,

mi-am suprimat egoul

 

(Nu va speriati,nu e nici un gand sinucigas,nu a innebunit Andu,e pur si simplu ceea ce el considera arta si ceea ce incearca el sa exprime prin aceste poezii.Nota asta vine in sprijinul unui comment ce l-am primit de la un vizitator,care,probabil speriat de anumite poezii,mi-a recomandat ca destinatie spitalul Bagdazar.Nu zic ca sunt perfecte poezile,nu zic ca sunt frumoase,nu zic ca sunt bune,insa zic ca nu sunt nebun,nu sunt nici emo,ca mai nou asta se poarta.I’m a regular guy who thinks that his poetries can mean something for you)
 

 

Explore posts in the same categories: Poetries

4 comentarii pe “Dimineti pustii”

  1. alexa Says:

    deci imi plac poeziile tale…sunt sooper…keep up the great job…asteptam si altele

  2. alina Says:

    Defapt omu’ te-a trimis la „Baltazar”.. foarte inteligent. Nu mai lua in seama toti cretinii.
    Cum spuneam, mie-mi place cum scrii 🙂

  3. Alexutza Says:

    andutza ai talent mah marfa poeziile

  4. domnisoarahidden Says:

    hihi .
    andule
    esti tare
    sensibil
    si eu scriu dastea
    dar nu am curaju sa le postez
    bravo:*


Lasă un comentariu