Adevar

Carpe diem
(Traieste clipa)

Intotdeauna mi-au displacut discutiile despre viitor tocmai din cauza incertitudinii acestuia.
Lucruri si vise pe care ti le-ai dorit o viata intreaga pot disparea in orice secunda,cu orice alegere facuta.De aceea,de fiecare data cand am fost intrebat despre acest subiect,am raspuns simplu:„Nu stiu,deocamdata traiesc in prezent”
Traieste clipa pana nu este prea tarziu.Oamenii tind sa uite deseori cat de scurt si neiertator este timpul si nu realizeaza cat de pretioasa este clipa.Nu uita sa spui niciodata persoanei de langa tine cat o iubesti,nu uita de locurile pe care ai vrea sa le vizitezi,nu uita sa ierti si nu uita sa traiesti.Exista o discrepanta majora intre a exista si a trai.aminteste-ti lucrul asta ,munceste pentru un viitor mai bun,dar Carpe diem

Vreau sa traiesc in clipa,in exuberanta si inocenta ei si poate de aceea o sa fac ceea ce v-am recomandat si voua.Au existat momente in viata mea in care as fi vrut sa ma intorc si sa fac o diferenta si desi nu ar parea,pentru mine nu exista regrete ci doar ideea ca ar fi putut fi altcumva.
So here it goes:
(E un lucru destul de personal si as prefera sa nu criticati aparitia lui pe blog.Intamplator se regasea in tema propusa de mine)
Este o ora destul de tarzie iar ultima sticla de cola este pe terminate(vreau sa renunt la acest obicei prost) insa vroiam sa stii,poate pentru ultima oara ca te iubesc. Nu stiu cand s-a intamplat asta si cu siguranta nu o sa stau sa ma gandesc.Mi-a luat destul timp sa vad ca persoana care e langa mine este si cea pe care o doresc.Am realizat ca imi plac defectele tale si ca iti ador calitatile,dar si ca timpul nu este suveranul pe care noi il credem.Ti-am spus de nenumarate ori ceea ce-mi place la tine si nu am de gand sa le repet,le stii foarte bine.
Nu stiu daca este prea devreme sau poate prea tarziu,daca iti va pasa sau nu,daca vei face ceva in privinta asta,desi sincer nu cred,insa nu stiam daca voi mai avea ocazia sa fac acest lucru.Ma simt bine,poate ca intr-adevar adevarul te face liber !
(Este ultima incercare,niciodata nu mi-a placut sa alerg dupa miraje)
Cat pentru voi restul,Carpe diem

Poetul de2lei

Explore posts in the same categories: Me

Lasă un comentariu