Ziua de maine

Ieri a fost ziua mea, iar eu nu pot spune daca am fost vreodata fericit anul asta. Nici macar ieri. O zi banala, enervanta pe alocuri, plictisitoare in cea mai mare parte a ei. Nu inteleg de ce s-a ajuns aici, stiu ca am avut partea mea de neplaceri, lucruri ce nu trebuiau sa mi se intample, dar niciodata nu am crezut ca se va ajunge la stadiul in care fericirea va fi doar un concept strain.

Nimeni nu-ti spune ca o sa intalnesti atata tristete, rautate, superficialitate in viata, stau si ma intreb.. oare cati ar mai alege sa ne nasca.

In ultimii doi ani m-am rafuit serios cu viata, si am iesit destul de zgariat. Prea stricat ca sa mai fiu reparat, ca un ceas prost..insa am castigat. Am intrat la facultatea la care vroiam, am reusit sa trec peste anumite complexe, am cunoscut oameni superbi..si toate astea nu-s deloc putin.

Indraznesc sa spun ca a meritat, desi stiu foarte bine ce probleme am avut si inca am. Cum as putea spune altfel cand stiu ce fel de oameni am intalnit. Stiu ca nu m-as fi intristat daca nu ii cunoasteam, probabil nici n-as fi fost constient de existenta lor.. dar ce chestie as fi pierdut!..ce chestie.

Am avut insa parte si de cel mai frumos lucru spus vreodata(o colega de facultate) si cred ca lucrul asta a facut ca ziua de 5, ziua mea de nastere, sa fie mai frumoasa decat m-as fi asteptat vreodata(chiar si cu lucrurile zise la inceput).

A trecut o gramada de timp de cand n-am mai scris ceva, poate ca nu mai pot, poate ca m-am amagit singur.As fi vrut feedback dar chiar nu stiu daca mai citeste cineva blogul.

Daca e cineva acolo, care a citit asta, dati-mi un semn de viata. Faceti-ma sa cred ca n-a fost degeaba.

Poetul de 2lei

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment pe “Ziua de maine”

  1. Alina Says:

    Un raspuns mult prea intarziat dar..niciodata nu e degeaba. Capul sus,exista pentru fiecare partea lui de fericire. Doar asteapta ca de meritat o meriti din plin.


Lasă un comentariu